Zadání znělo: Připravte kreativní koncept, který je vtipný a pracuje s nadsázkou a výrazným vizuálním stylem. Ve spolupráci s klientem jsme jako hlavní claim kampaně zvolili větu „Vybojuj si své místo v koupelně“.
Hlavní hrdina stylizovaný do postavy boxera přichází do pomyslného ringu — koupelny, kde bojuje s velkým množstvím pro něj nesrozumitelných produktů komplikujících jeho každodenní rutinu. Klient chtěl produkty značky Syoss představit jako komplexní řešení pánské kosmetiky, v němž se zákazník jednoduše zorientuje a snadno najde produkt, který mu vyhovuje.
Tento koncept jsme pak rozpracovali do jednotlivých kreativ pro YouTube, Facebook a Instagram.
Základem komunikace bylo 15s video s hlavním motivem boxerského zápasu. To jsme doplnili o 4 další příběhy z koupelny, které jsme zpracovali jako 6s bumpery. Ze série videí jsme pak odvodili statické vizuály. Všechny výstupy jsme rozpracovali do formátů pro výše zmíněné sociální sítě včetně IG stories atd.
Vizuální styl videa jsme přenesli i do statických formátů, které celou komunikaci doplnily. Ve stejném stylu jsme také vyrobili landing page, na které jsme představili celou produktovou řadu Syoss Men. Divák tak měl možnost získat ucelený přehled o všech produktech a vybrat si ty, které jsou pro něj nejlepší.
Kampaň běžela v Čechách a na Slovensku a za měsíc vygenerovala přes 9 milionů impresí.