Pro plzeňskou společnost Outdoor Concept jsme připravili dva živé přenosy, během kterých proběhlo představení nových kolekcí a produktů známých outdoorových značek. V prvním přenosu jsme ukázali Hannah a Rafiki, tedy značky, které v Plzni sami vyvíjí, v druhém klientovy distribuční značky – Keen, Garmont, Osprey, Tatonku, Smartwool, Saxx, Julbo a Matt.
Původní motivací pro uspořádání živého přenosu byly restrikce během pandemie covid-19, které klientovi zabránily uspořádat obvyklé sales meetingy. Ve výsledku je ale celý projekt mnohem komplexnější a mimo samotného představení produktů, jsme zákazníkům Outdoor Conceptu odprezentovali i vývojový cyklus produktů představili ambassadory značek, či natočili rozhovory o jednotlivých značkách.
Bylo toho hodně. Kvůli komplexnosti obsahu, velkému počtu lokací a rozsáhlému portfoliu produktů jsme přenos natočili předem a připravili ještě před vysíláním. Abychom však během přenosu neztratili interakci a spojení s diváky, běžel během celého streamu live chat s moderátory. Ti divákům odpovídali na otázky a doplňovali přenos o další informace.
V závěru přenosu jsme divákům představili kanály, na kterých mohou celý obsah přenosu (nebo jeho části) kdykoli sledovat.
Jednotlivé části přenosu jsme doplňovali o infografiky, ilustrační záběry, fotografie a hudební podkres, aby bylo video vizuálně atraktivní a diváka ani chvilku nenudilo.
Také jsme pro každý stream vytvořili příběhovou linku, která jednotlivé části spojovala a divák měl důvod sledovat přenos od začátku do konce. Pro značky Hannah a Rafiki jsme zvolili formu dokumentu, který začal vznikem společností, končil představením současné kolekce produktů a obsahoval záběry behind the scenes z natáčení i příprav. Pro distribuční značky jsme vytvořili velké testovací studio s několika scénámi, kde jsme jednotlivé produkty nejen představili, ale hlavně otestovali.
Na YouTube jsme pro Outdoor Concept založili vlastní kanál. Po odvysílání jsme přenos rozdělili na tematické části, které jsme na YouTube nahráli samostatně. Vznikly tak playlisty s rozhovory, testy, produktovými videi, videi s představením technologií atd.
A to nejlepší? Jednotlivá videa z přenosu klient i nadále používá pro e-shopy Rock Point, na sociálních sítích i v další marketingové komunikaci. Části přenosu jsme zpětně upravili do několika variant, aby byly relevantní pro B2B i B2C zákazníky. Vznikl tak materiál, který se bude používat ještě alespoň dva roky.
Během 2 streamů jsme divákům představili přibližně 400 produktů – každý z nich má teď samostatné video. Spousta materiálu vznikla i pro jednotlivé značky.
Každý přenos – od konceptu přes postprodukci po vysílání – vznikl zhruba za 6 týdnů a realizoval náš desetičlenný tým.